2.06.2011

i want to be awesome
like a picture.


______________________

saya benci perkataan
'give up'


saya tidak suka
'bizzy body'


saya tak pernah cuba untuk jadi
'someone else'


saya jadi tidak keruan
'when i dont get myself'

______________________


tapi saya sering mengeluh
tapi saya suka gosip
tapi saya selalu dalam watak orang lain
tapi saya sentiasa cuba tenang


////////////////\\\\\\\\\\\\\\\\

kata Malique:

"kalau dah pipit tu mengaku pipit
jangan mimpi terbang sebelah helang
kalau tuan kebolehannya sikit
jangan acah acah kita tak pandang"

\\\\\\\\\\\\\\\\////////////////

kaitan?

selam hati saja yang tahu.
menceceh banyak pun orang taknak tahu.

p/s :

terserah.
aku dah cuba naikkan bendera.

No comments:

2.06.2011

i want to be awesome
like a picture.


______________________

saya benci perkataan
'give up'


saya tidak suka
'bizzy body'


saya tak pernah cuba untuk jadi
'someone else'


saya jadi tidak keruan
'when i dont get myself'

______________________


tapi saya sering mengeluh
tapi saya suka gosip
tapi saya selalu dalam watak orang lain
tapi saya sentiasa cuba tenang


////////////////\\\\\\\\\\\\\\\\

kata Malique:

"kalau dah pipit tu mengaku pipit
jangan mimpi terbang sebelah helang
kalau tuan kebolehannya sikit
jangan acah acah kita tak pandang"

\\\\\\\\\\\\\\\\////////////////

kaitan?

selam hati saja yang tahu.
menceceh banyak pun orang taknak tahu.

p/s :

terserah.
aku dah cuba naikkan bendera.

No comments: