2.08.2011

aku nak kata macam Avril lagukan :

All my life i've been good
but now i'm thinking
"What The Hell!"

Kadang kala berselirat dalam kalbu
Melimpah tapi tak terluahkan pun

sebab

bukan semua benda yang kita rasa
kita boleh kata dan hambur terabur

sebab

pasti sekali ada yang membenci dan
paling bangsat tidak dapat terima pun

sebab

Mereka akan fikir mereka harus betul
dan pasti tiada yang boleh menyalahi mereka pun

dan

aku tak dapat penuhi semua kehendak manusia
yang mana aku juga manusia seperti kalian semua

yang paling dan ter hina.
itu aku.
hei!
itu aku.
hei!

aku nk nyanyi jap

"ribuan hari aku menunggu mu
jutaan lagu tercipta untukmu
apakah kau akan terus begini

masih adakah celah dihatimu
yang masih bisa tuk ku singgahi
cobalah aku kapan engkau mahu"

(lagu Itu aku-Sheila On 7)

p/s :

tak yah la cakap.
bukan orang nak tahu pon.




No comments:

2.08.2011

aku nak kata macam Avril lagukan :

All my life i've been good
but now i'm thinking
"What The Hell!"

Kadang kala berselirat dalam kalbu
Melimpah tapi tak terluahkan pun

sebab

bukan semua benda yang kita rasa
kita boleh kata dan hambur terabur

sebab

pasti sekali ada yang membenci dan
paling bangsat tidak dapat terima pun

sebab

Mereka akan fikir mereka harus betul
dan pasti tiada yang boleh menyalahi mereka pun

dan

aku tak dapat penuhi semua kehendak manusia
yang mana aku juga manusia seperti kalian semua

yang paling dan ter hina.
itu aku.
hei!
itu aku.
hei!

aku nk nyanyi jap

"ribuan hari aku menunggu mu
jutaan lagu tercipta untukmu
apakah kau akan terus begini

masih adakah celah dihatimu
yang masih bisa tuk ku singgahi
cobalah aku kapan engkau mahu"

(lagu Itu aku-Sheila On 7)

p/s :

tak yah la cakap.
bukan orang nak tahu pon.




No comments: