2.14.2011

awak rasa awak telan sendiri.:

ingat lagu dulu dulu
masa tu dulu dulu
aish bebulu ah-
_________________

Ingrid lagukan:

I just wanna be Ok
I just wanna feel something today

Open me up and you will see
I am a gallery of broken heart
I'm beyond repair, let me be
And give me back my broken part

Just give me back my pieces
And let me hold my broken part
______________________________________

ada benda kena kemam
walau pahit mana pun

tergamaknya hati orang
tapi aku tak tersampai

ayat selalu lalu nye :

tak ada manusia sempurna.
atau mungkin
aku tak sesempurna manusia lain

Boneca said :

"engkau mahu sempurna engkau jadi sempurna
biar aku bahagia dengan celaku.
engkau mahu malaikat turun dari kayangan
biar aku bahagia dengan celaku"

eh.

"mengapa tidak kau bercinta saja dengan dirimu yang sempurna
mempersona ku bahagia dengan celaku"

p/s :

suatu hari bila kita jatuh
kita akan tersujud
yang selalu kita pasti mengingati
hanya Dia yang satu.

No comments:

2.14.2011

awak rasa awak telan sendiri.:

ingat lagu dulu dulu
masa tu dulu dulu
aish bebulu ah-
_________________

Ingrid lagukan:

I just wanna be Ok
I just wanna feel something today

Open me up and you will see
I am a gallery of broken heart
I'm beyond repair, let me be
And give me back my broken part

Just give me back my pieces
And let me hold my broken part
______________________________________

ada benda kena kemam
walau pahit mana pun

tergamaknya hati orang
tapi aku tak tersampai

ayat selalu lalu nye :

tak ada manusia sempurna.
atau mungkin
aku tak sesempurna manusia lain

Boneca said :

"engkau mahu sempurna engkau jadi sempurna
biar aku bahagia dengan celaku.
engkau mahu malaikat turun dari kayangan
biar aku bahagia dengan celaku"

eh.

"mengapa tidak kau bercinta saja dengan dirimu yang sempurna
mempersona ku bahagia dengan celaku"

p/s :

suatu hari bila kita jatuh
kita akan tersujud
yang selalu kita pasti mengingati
hanya Dia yang satu.

No comments: