4.09.2010

makanan tak sehat.:

bila boleh setadi nih?
sumpah.
saye tak boleh fokus sekarang.
.
.
.
tak nak makan makanan tak sehat lagi.
penat dah tanggung.
mingu ni dah bape kali macam ni.
kalau aku cakap ak tak nak makan kat sini sini situ.
nanti cakap aku sombong.
memilih makan.
.
.
mestilah kene memilih.
c.
hari ni.
makin teruk.
semalam mate je.
hari ni dah campor telinge hidung sekali.
dada lagi.
.
.
(deep breath)
.
.
bila boleh setadi OS ni?
bile
bile
duhh..
(bukan mengeluh)
.
.
saya cuma perlu makanan sehat.
supaya saya sehat.
dan tak sakit.

saya nak A os boleh ke.
macam ni?
boleh?
harap Dr. papa boleh bagi saye A eh.
:)
huk huk

p/s : kena sambong boikot lagi ke?duh.:

No comments:

4.09.2010

makanan tak sehat.:

bila boleh setadi nih?
sumpah.
saye tak boleh fokus sekarang.
.
.
.
tak nak makan makanan tak sehat lagi.
penat dah tanggung.
mingu ni dah bape kali macam ni.
kalau aku cakap ak tak nak makan kat sini sini situ.
nanti cakap aku sombong.
memilih makan.
.
.
mestilah kene memilih.
c.
hari ni.
makin teruk.
semalam mate je.
hari ni dah campor telinge hidung sekali.
dada lagi.
.
.
(deep breath)
.
.
bila boleh setadi OS ni?
bile
bile
duhh..
(bukan mengeluh)
.
.
saya cuma perlu makanan sehat.
supaya saya sehat.
dan tak sakit.

saya nak A os boleh ke.
macam ni?
boleh?
harap Dr. papa boleh bagi saye A eh.
:)
huk huk

p/s : kena sambong boikot lagi ke?duh.:

No comments: