4.04.2010

chonteng karot.:

betol.
rindu betol.
nak chonteng chonteng.
macam dulu dulu.
sekarang.
sebok sangat.
sampai.
tak sempat nak chonteng.
ape yang aku sebokkan.
tak pasti sangat.
tapi ade la yang pasti.
dan sekarang.
aku macam kembali ke aktiviti dulu.
aktiviti dulu dulu.
dah lame tak buat.
bace belog yang memotibasikan penulisan.
sesiape yg ade belog yg best tulisnye.
boles sajes kat aku.
aku mmg suke bace.
oke.

...

speechless.
terok betol
langsung tak ade idea sekarang.
bye.

p/s : bahagia boleh buat kita kelu ke? :)

No comments:

4.04.2010

chonteng karot.:

betol.
rindu betol.
nak chonteng chonteng.
macam dulu dulu.
sekarang.
sebok sangat.
sampai.
tak sempat nak chonteng.
ape yang aku sebokkan.
tak pasti sangat.
tapi ade la yang pasti.
dan sekarang.
aku macam kembali ke aktiviti dulu.
aktiviti dulu dulu.
dah lame tak buat.
bace belog yang memotibasikan penulisan.
sesiape yg ade belog yg best tulisnye.
boles sajes kat aku.
aku mmg suke bace.
oke.

...

speechless.
terok betol
langsung tak ade idea sekarang.
bye.

p/s : bahagia boleh buat kita kelu ke? :)

No comments: