11.26.2012

I'm never thought of being a
_______________________________________

LECTURER
_______________________________________

okay lah pangkat rendah sikit
Instructor

walaupun dulu memang pergi 
'Canselor Instructor Course'

kalau ada rezeki saya
saya terima

takkan boleh tipu kalau doa ibu itu
sangat mujarab dan tawadduk

motif?

Entah
pasrah itu menyerah kan
Sekarang perasaan menggelodak
dan
hopeless

sebab mungkin niat aku dulu
pernah menyimpang
dan sekarang pulak
aku keliru dengan niat sendiri

Untuk berkomitmen memang bukan dalam list
Kalau dah tak ada dalam list payah lah kan nak dapat

Tu semua bukan kerja kita
Kerja kita adalah buat Ibadah

Tapi bukan ke komitmen itu jugak satu Ibadah?

p/s:
Sudah lah mengarut Munirah
Awak memang sangat hopeless sekarang

Ditelan mati mak
Diluah mati bapak
Kalau telan nasi kenyang
Kalau luah nasi lapar

gittew.

No comments:

11.26.2012

I'm never thought of being a
_______________________________________

LECTURER
_______________________________________

okay lah pangkat rendah sikit
Instructor

walaupun dulu memang pergi 
'Canselor Instructor Course'

kalau ada rezeki saya
saya terima

takkan boleh tipu kalau doa ibu itu
sangat mujarab dan tawadduk

motif?

Entah
pasrah itu menyerah kan
Sekarang perasaan menggelodak
dan
hopeless

sebab mungkin niat aku dulu
pernah menyimpang
dan sekarang pulak
aku keliru dengan niat sendiri

Untuk berkomitmen memang bukan dalam list
Kalau dah tak ada dalam list payah lah kan nak dapat

Tu semua bukan kerja kita
Kerja kita adalah buat Ibadah

Tapi bukan ke komitmen itu jugak satu Ibadah?

p/s:
Sudah lah mengarut Munirah
Awak memang sangat hopeless sekarang

Ditelan mati mak
Diluah mati bapak
Kalau telan nasi kenyang
Kalau luah nasi lapar

gittew.

No comments: