11.26.2012

Saya pengen
_______________________________________

menyempurnakan diri sendiri
untuk tampak normaliti

_______________________________________

saya gagal

dengan apa yang tinggal
saya isytiharkan
saat ini saya telah gagal dengan semuanya

Tak satu pun dapat digapai
Tak satu pun tampak tercapai
Tak satu pun boleh bina bahagia
Tak satu pun boleh buat bangga

bangsat ke?

Mungkin juga tiada rezeki
Mungkin juga belum rezeki
Mungkin juga banyak mungkin

lalu apa?


Aku seorang peng gagal

bagaimana mungkin aku bisa menjadi
pendidik

p/s:
Menjangkau 23tahun terlahir ke bhumi
Aku hanya mampu jadi sang kecundang
tragis

No comments:

11.26.2012

Saya pengen
_______________________________________

menyempurnakan diri sendiri
untuk tampak normaliti

_______________________________________

saya gagal

dengan apa yang tinggal
saya isytiharkan
saat ini saya telah gagal dengan semuanya

Tak satu pun dapat digapai
Tak satu pun tampak tercapai
Tak satu pun boleh bina bahagia
Tak satu pun boleh buat bangga

bangsat ke?

Mungkin juga tiada rezeki
Mungkin juga belum rezeki
Mungkin juga banyak mungkin

lalu apa?


Aku seorang peng gagal

bagaimana mungkin aku bisa menjadi
pendidik

p/s:
Menjangkau 23tahun terlahir ke bhumi
Aku hanya mampu jadi sang kecundang
tragis

No comments: