5.19.2011

saya takut kalau suatu hari
hati jadi betul betul keras
______________________

mungkin orang lain kena tempias
atau mungkin
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
mungkin
semuanya memungkinkan
sebab kita tak dapat ramal masa depan.

yang pasti
saya bukan malaikat
untuk tahan semuanya
untuk sabar sampai ke berapa lama
untuk semuanya
yang sampai ke hari ini
tiada hitamputih nya
__________________________

p/s :

manusia boleh jadi apa saja
yang memungkin kan
aku tak boleh senangkan kau je
kau pun tak mungkin boleh mudahkan aku saje
kita serupa

macam selalunya
buat ape saja kau nak
terserah

aku mengalah

cuma kadang kadang aku takut
sampai satu ketika
nanti semuanya aku tutup
untuk semuanya

untuk semuanya.

aku tak kuat

No comments:

5.19.2011

saya takut kalau suatu hari
hati jadi betul betul keras
______________________

mungkin orang lain kena tempias
atau mungkin
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
mungkin
semuanya memungkinkan
sebab kita tak dapat ramal masa depan.

yang pasti
saya bukan malaikat
untuk tahan semuanya
untuk sabar sampai ke berapa lama
untuk semuanya
yang sampai ke hari ini
tiada hitamputih nya
__________________________

p/s :

manusia boleh jadi apa saja
yang memungkin kan
aku tak boleh senangkan kau je
kau pun tak mungkin boleh mudahkan aku saje
kita serupa

macam selalunya
buat ape saja kau nak
terserah

aku mengalah

cuma kadang kadang aku takut
sampai satu ketika
nanti semuanya aku tutup
untuk semuanya

untuk semuanya.

aku tak kuat

No comments: