5.19.2011

saya punya
long journey
_________________

saya nak
take care about everything
everything that's gonna change myself
and to make sure that
i am in a good condition for the future
and now
i'm working for who i am in the next
tak tahu berapa tahun
tapi yang pasti
itu cita cita saya dari dulu

p/s :

banyak sudut nak ubah
tapi kadang kadang
ada sudut yang kita nak ubah
perlukan back up dari yang lain.
tapi kalau tak berback up
diam je lah kot.

paling senang dan paling susah
untuk kita nego
adalah manusia.

depands.

No comments:

5.19.2011

saya punya
long journey
_________________

saya nak
take care about everything
everything that's gonna change myself
and to make sure that
i am in a good condition for the future
and now
i'm working for who i am in the next
tak tahu berapa tahun
tapi yang pasti
itu cita cita saya dari dulu

p/s :

banyak sudut nak ubah
tapi kadang kadang
ada sudut yang kita nak ubah
perlukan back up dari yang lain.
tapi kalau tak berback up
diam je lah kot.

paling senang dan paling susah
untuk kita nego
adalah manusia.

depands.

No comments: