9.17.2012


Boleh saya cakap?
.....................................

Lelaki yang sukakan perempuan yang berdikari takut untuk lebih bertanggung jawab.

Perempuan yang suka dianggap bidadari pula tidak ingin dipertanggungjawabkan lelaki. 
.....................................

Mana yang betul pada tempatnya?
P/s:
"alah kau pandai cakap je.hakikatnye aku macam mana.kau tak rasa.jerih perit aku.derita aku.hidup aku memang tak kan sama dengan hidup kau.jadi kau jangan nak pandai pandai cakap itu ini.mana ada manusia semua sama! "
:)

Memang.
Tapi konteks kita tak sama.

No comments:

9.17.2012


Boleh saya cakap?
.....................................

Lelaki yang sukakan perempuan yang berdikari takut untuk lebih bertanggung jawab.

Perempuan yang suka dianggap bidadari pula tidak ingin dipertanggungjawabkan lelaki. 
.....................................

Mana yang betul pada tempatnya?
P/s:
"alah kau pandai cakap je.hakikatnye aku macam mana.kau tak rasa.jerih perit aku.derita aku.hidup aku memang tak kan sama dengan hidup kau.jadi kau jangan nak pandai pandai cakap itu ini.mana ada manusia semua sama! "
:)

Memang.
Tapi konteks kita tak sama.

No comments: