3.14.2011

go back to december all the time
_______________________________

keras lah
keras lah
keras lah

kali ini

tolang lah
keraslah

__________________________________

menyengih dalam duka
jangan pernah terduga
kalau ini boleh jadi cuka
yang manis pastilah gula

hah!

paham kan lah kalau mahu

kalau tidak sanggup
kalian boleh berundur jauh

p/s :

payah jadi mayat yang berjasad
baik jadi mayat tak bernadi nafas

tapi aku belum bersedia.
biarlah aku jadi mayat berjasad
dari jadi hamba abdi tak berdarah

kenapa kau katakan pada mulanya bagai semuanya mulia
kalau untuk dustakan segalanya yang telah aku semaikan

kau buat aku fikir duakalilipat
kau buat aku.

No comments:

3.14.2011

go back to december all the time
_______________________________

keras lah
keras lah
keras lah

kali ini

tolang lah
keraslah

__________________________________

menyengih dalam duka
jangan pernah terduga
kalau ini boleh jadi cuka
yang manis pastilah gula

hah!

paham kan lah kalau mahu

kalau tidak sanggup
kalian boleh berundur jauh

p/s :

payah jadi mayat yang berjasad
baik jadi mayat tak bernadi nafas

tapi aku belum bersedia.
biarlah aku jadi mayat berjasad
dari jadi hamba abdi tak berdarah

kenapa kau katakan pada mulanya bagai semuanya mulia
kalau untuk dustakan segalanya yang telah aku semaikan

kau buat aku fikir duakalilipat
kau buat aku.

No comments: