1.12.2011

lelah mencari sekelumit harta
papa sekarang ku fahami rasa mu
______________________________

walau beribu kali
walau berkali kali pun
ia masih terngiang
dihujung cuping ini juga

mahu aku tepis berjuta sekiannya

namun ia masih
disitu di hujung itu
di lirik pandangan itu

lalu aku sujud pohon
biar BAYANG itu hanyut
dilarikan arus ombak besar
bah ribut api yang menyala
padamkan lah ia
aku tak larat bermimpi
lagi dan lagi
______________________________

bukan mudah kan untuk dapat
tapi kalau tak payah mudah je habiskan

p/s :

itulah rezeki.dan itulah kita.
tak bernah ucap Syukur.

No comments:

1.12.2011

lelah mencari sekelumit harta
papa sekarang ku fahami rasa mu
______________________________

walau beribu kali
walau berkali kali pun
ia masih terngiang
dihujung cuping ini juga

mahu aku tepis berjuta sekiannya

namun ia masih
disitu di hujung itu
di lirik pandangan itu

lalu aku sujud pohon
biar BAYANG itu hanyut
dilarikan arus ombak besar
bah ribut api yang menyala
padamkan lah ia
aku tak larat bermimpi
lagi dan lagi
______________________________

bukan mudah kan untuk dapat
tapi kalau tak payah mudah je habiskan

p/s :

itulah rezeki.dan itulah kita.
tak bernah ucap Syukur.

No comments: