7.08.2010

nanti i call you answer tau!.:

tak ade yang heran
kalau ini dah masuk kali ke lebih dari enambelas
_______________________________________

semalam i call u
u tak answer
padahal kemarin dulu
u call i jugak
bukan i pegi cek kanser
padahal i pun malas nk answer
:)

kadang kadang
awak kena menyorok dalam almari
tapi saya tak muatlah
mungkin saya cuba sorok kat dalam longkang
:p

memberontak bukan cara
hentak otak baru cara der
gua boleh tolong lu der.nk?

p/s:
pastu bila semua haru
kau pon jadi terharu
sebab ade org tlg garu
sebab kau bdk baru
semua org ingt kau betol guru
padahal aku mcm nk bwk kau berguru
dekat tepi jalan mahameru
baru kau tahu kenapa semua harubiru
hei!
ingt semua ini terburu-buru.
________________________________________

tanya sama mangkok kenapa dalam
tanya sama piring kenapa leper
mane lah dorang tahu.
pandai lah awak ni.dei!

No comments:

7.08.2010

nanti i call you answer tau!.:

tak ade yang heran
kalau ini dah masuk kali ke lebih dari enambelas
_______________________________________

semalam i call u
u tak answer
padahal kemarin dulu
u call i jugak
bukan i pegi cek kanser
padahal i pun malas nk answer
:)

kadang kadang
awak kena menyorok dalam almari
tapi saya tak muatlah
mungkin saya cuba sorok kat dalam longkang
:p

memberontak bukan cara
hentak otak baru cara der
gua boleh tolong lu der.nk?

p/s:
pastu bila semua haru
kau pon jadi terharu
sebab ade org tlg garu
sebab kau bdk baru
semua org ingt kau betol guru
padahal aku mcm nk bwk kau berguru
dekat tepi jalan mahameru
baru kau tahu kenapa semua harubiru
hei!
ingt semua ini terburu-buru.
________________________________________

tanya sama mangkok kenapa dalam
tanya sama piring kenapa leper
mane lah dorang tahu.
pandai lah awak ni.dei!

No comments: