11.02.2009

sepi saje.:

malam seperti keliru.
hati seperti buntu.
mata seperti kaku.
tanpa kata hidup membisu.
sampai bila harus begitu.
bagaikan pasir dengan batu.
haiishu.;
bontot pon dah kematu.
layanlah saje ini lagu-

____________________


ya atau tidak
aku takkan bertanya
terserah siapa dia
aku merindukan nya
mungkinkah nanti
akan kah kaw mengerti
hanya kaw lah yang pasti
tempat aku berbagi

mengertilah
kaw akan ku miliki
mengertilah
jika semua ini tlah terjadi

kemana lagi
langkah mu akan pergi
hanya aku sendiri
yang sanggup mencintai

mengertilah
kaw akan ku miliki
mengertilah
jika semua ini tlah terjadi

aku berjanji
saat nya nanti
saat kaw kn pergi
aku disini tetap menanti
hingga kaw mahu sadari
dan kembali lagi

mengertilah
kaw akan ku miliki
mengertilah
jika semua ini tlh terjadi
berjanjilah kaw takkan pergi lagi
berjanjilah kaw akan temani ku nanti disini..

____________________

p/s :lagu dari nueta.terserah.mungkin-kah hidup ini hanya perlu terserah? atau bertindak? atau mungkin kedua-duanya? atau sepi saja tanpa kata.

No comments:

11.02.2009

sepi saje.:

malam seperti keliru.
hati seperti buntu.
mata seperti kaku.
tanpa kata hidup membisu.
sampai bila harus begitu.
bagaikan pasir dengan batu.
haiishu.;
bontot pon dah kematu.
layanlah saje ini lagu-

____________________


ya atau tidak
aku takkan bertanya
terserah siapa dia
aku merindukan nya
mungkinkah nanti
akan kah kaw mengerti
hanya kaw lah yang pasti
tempat aku berbagi

mengertilah
kaw akan ku miliki
mengertilah
jika semua ini tlah terjadi

kemana lagi
langkah mu akan pergi
hanya aku sendiri
yang sanggup mencintai

mengertilah
kaw akan ku miliki
mengertilah
jika semua ini tlah terjadi

aku berjanji
saat nya nanti
saat kaw kn pergi
aku disini tetap menanti
hingga kaw mahu sadari
dan kembali lagi

mengertilah
kaw akan ku miliki
mengertilah
jika semua ini tlh terjadi
berjanjilah kaw takkan pergi lagi
berjanjilah kaw akan temani ku nanti disini..

____________________

p/s :lagu dari nueta.terserah.mungkin-kah hidup ini hanya perlu terserah? atau bertindak? atau mungkin kedua-duanya? atau sepi saja tanpa kata.

No comments: