8.27.2009

ye-lah!

ye lah.
ye lah.
cuti panjang kan weekend nih.
ye tahu lah.
ye aku je tak balik.
korang semua balik.
aku sorang je tak balik.
tak ape lah.
enjoy lah mase korang kat umah.
wey!
aku bukan lupe daratan la wey.
nk suh aku balik?
bayar r weh tiket aku.
kaw ingat umah aku dekat.
2 jengkal?
se depe?
heh.
umoh aku jauh la ngek.
kuala terengganu oke.
setengah hari duk lam bus baru blh sampai.
kalo umah aku dekat takpe.
tak kesah.
tiap hari je aku boleh balik.
do masaalah nye ape ni skunk?
hahaha.
aku pon tak tahu.
paneh gak.
semua status kat pesbuk.
macam nak bagitaw aku.
yeah ini cuti rumah lah tempat nye.
ye-lah!
ye-lah!
jeleskan lah aku.
sile lah sile.
blah.

*buhsan.aku sorang kat bilik dan sedang melalaks.

2 comments:

Minho said...

whoa!
rilek la.
ko gaya cam nak cari gadoh je.
haha..

terima kasih utk pelawaan berbuka td. =]

Munirah Yahya said...

hehe.
xde lah.

same-same.:)

8.27.2009

ye-lah!

ye lah.
ye lah.
cuti panjang kan weekend nih.
ye tahu lah.
ye aku je tak balik.
korang semua balik.
aku sorang je tak balik.
tak ape lah.
enjoy lah mase korang kat umah.
wey!
aku bukan lupe daratan la wey.
nk suh aku balik?
bayar r weh tiket aku.
kaw ingat umah aku dekat.
2 jengkal?
se depe?
heh.
umoh aku jauh la ngek.
kuala terengganu oke.
setengah hari duk lam bus baru blh sampai.
kalo umah aku dekat takpe.
tak kesah.
tiap hari je aku boleh balik.
do masaalah nye ape ni skunk?
hahaha.
aku pon tak tahu.
paneh gak.
semua status kat pesbuk.
macam nak bagitaw aku.
yeah ini cuti rumah lah tempat nye.
ye-lah!
ye-lah!
jeleskan lah aku.
sile lah sile.
blah.

*buhsan.aku sorang kat bilik dan sedang melalaks.

2 comments:

Minho said...

whoa!
rilek la.
ko gaya cam nak cari gadoh je.
haha..

terima kasih utk pelawaan berbuka td. =]

Munirah Yahya said...

hehe.
xde lah.

same-same.:)